Контакти

NewTelecom Logo NewTelecom company logo Новий Телеком
Контакти

Інформація про компанію, адреса офісу на карті, телефони технічної підтримки та форма зворотного зв'язку.

Підтримка 24/7

Досвідчена команда фахівців цілодобово

Кредитний період

5 днів кредитного періоду в особистому кабінеті

Акції

Безкоштовні місяці та бонуси за друзів

Зателефонувати

+38(044) 277-4-277

Технічна підтримка цілодобово

Написати

  • support@newtele.com.ua — технічна підтримка
  • newtelecomro2@gmail.com — для юр. осіб
  • finance@newtele.com.ua — бухгалтерія (як оплатити?)

Звернутися онлайн

Адреса

Ukraine
Київська обл., Бучанський р-н., с.Гореничі
вул. Столична, буд. 1-А, Офіс 2

Розклад роботи офісу

Понеділок — Пʼятниця 9:00—18:00
Субота, Неділя — вихідні

Про компанію Новий Телеком

Історія розвитку Нового Телекому показує приклад руху місцевої регіональної компанії до великої мети. Ми дякуємо всім, хто бере участь у створенні цієї історії, і запрошуємо створювати історію разом!

Для нас головне — це люди, які користуються нашими послугами, і ті, завдяки кому компанія працює як годинник, єдиним механізмом.

Наші корпоративні цінності:

  • якість сервісу — ми тут живемо і самі користуємося своїм продуктом,
  • повага до людей і порядність,
  • відповідальність і постійне поліпшення.

Звичайно, ми стикаємося з ситуаціями, властивими всім провайдерам, але основною відмінністю вважаємо відповідальність, яку беремо на себе і доводимо партнерам та клієнтам, що справляємося з усіма складнощами і на нас можна покластися.

Історія Нового Телекому

  1. Початок діяльності ТОВ “Новий телеком”

    Стартом для бізнесу стала необхідність високошвидкісного Інтернету в рідному селі. Перші підключення, 100 Мбіт канал.

  2. Власні IP-адреси

    Отримано перші власні IP-адреси. Створено сайт.

  3. Власна магістральна лінія

    Завершено будівництво магістральної лінії зв'язку Київ—Гореничі.

  4. Нові оптичні канали

    UA-IX, Giganet, збільшено канал до 10 Гбіт. Перші PON у приватному секторі.

  5. Техпідтримка 24/7

    Запуск цілодобової підтримки. Пріоритет на сервіс для дійсних абонентів.

  6. Ukr Link

    Злиття з регіональним провайдером.

  7. VVM

    Злиття з провайдером VVM.

  8. Оптичне кільце в регіоні

    Власне оптичне кільце високої доступності між вузлами.

  9. Зареєстровано торгову марку

    Оновлено домен у зоні UA. Оновлено сайт під мобільні.

За перші десять років існування ми стали лідером в регіоні, зіткнулися з викликами в управлінні та масштабуванні. Тому активно підвищуємо кваліфікацію всієї команди — від підтримки до монтажників, керівників і бухгалтерів.

Ставимо амбітні цілі і бачимо результат. Долаючи труднощі, стаємо кращими, впевненішими і сильнішими.