Історія розвитку Нового Телекому показує приклад руху місцевої регіональної компанії до великої мети. Ми дякуємо всім, хто бере участь у створенні цієї історії, і запрошуємо створювати історію разом!
Для нас головне - це люди, які користуються нашими послугами, і ті, завдяки кому компанія працює як годинник, єдиним механізмом.
Наші корпоративні цінності:
Звичайно, ми стикаємося з ситуаціями, властивими всім провайдерам, але основною відмінністю вважаємо відповідальність, яку беремо на себе і доводимо партнерам та клієнтам, що справляємося з усіма складнощами і на нас можна покластися.
2010 рік
Стартом для бізнесу стала необхідність високошвидкісного Інтернету в рідному селі. Все почалося з чотирьох співробітників, включаючи бухгалтера. Укладено перший договір на канал зв'язку в 100 Мбіт. Початок підключень перших клієнтів. У буквальному сенсі - робимо як для себе.
2011 рік
Отримано перші, власні IP-адреси. Створено сайт.
2012 рік
Завершено будівництво власної магістральної лінії зв'язку, Київ-Гореничі.
2013 рік
Запущені нові оптичні канали зв'язку. Ми стали учасником української точки обміну трафіком UA-IX, Giganet. Збільшено канал зв'язку до 10 Гбіт. Укладено перший договір з платіжною системою ukrpays. Перші підключення в приватному секторі за технологією PON.
2014 рік
Запущена техпідтримка абонентів 24/7. Пріоритет високого обслуговування на дійсних абонентів. Робота з великими юр.особами.
2017 рік
Злиття з регіональним провайдером Ukr Link.
2018 рік
Злиття з меншим регіональним провайдером VVM.
2019 рік
Збудували власне оптичне кільце в регіоні. Реалізовано проєкт з побудови оптичного кільця, високої доступності між вузлами зв'язку.
2021 рік
Оновлено домен сайту в зоні UA. Оновлено сайт під мобільні пристрої.
За перші десять років існування ми стали лідером в регіоні, зіткнулися з викликами в управлінні компанії та складнощами в масштабуванні. Тому активно взялися за підвищення кваліфікації та навчання всіх співробітників - від менеджерів технічної підтримки до монтажників, керівників і бухгалтерів. Це дозволить нам підняти рівень сервісу для наших клієнтів.
Ставимо перед собою амбітні цілі і бачимо, що їх досягаємо. Справляючись з труднощами, стаємо кращими, впевненішими і сильнішими.