Заявку успішно подано!

Дякуємо за вашу заявку на підключення послуг. Менеджер NewTelecom зв'яжеться з вами найближчим часом для уточнення деталей та узгодження часу підключення.

Що далі?

Зв'яжемося з вами протягом робочого дня
Підтвердимо адресу та час візиту
Підключимо послуги за домовленістю

Часті питання

Коли зі мною зв'яжуться?
Зазвичай протягом робочого дня. Ми підтвердимо час зв'язку та візиту телефоном або в месенджері.
Скільки коштує підключення?
Вартість підключення залежить від обраного тарифу та додаткових послуг. Менеджер розповість деталі під час дзвінка.
Чи можна змінити заявку?
Так, ви можете змінити деталі заявки під час розмови з менеджером або подати нову заявку.