Не працює Інтернет, що робити?

новини

Як за декілька кроків, можна відновити доступ до мережі, не витрачаючи час на дзвінок в технічну підтримку.

1. Перевірте фізичне підключення кабелю для мережевого адаптеру на пристрої.

2. Відключіть програми типу Брандмауер Windows, Firewall, антивіруси та інше ПЗ, призначене для захисту від хакерських атак в мережі Інтернет.

3. Перевірте стан вашого рахунку через особистий кабінет, і якщо баланс на рахунку позитивний, зателефонуйте в службу технічної підтримки за номером телефону, що вказаний на сайті. Наші фахівці допоможуть вирішити проблему.

4. Якщо оператору не вдається вирішити проблему, в такому випадку формується заявка на виклик фахівця.

5. Якщо технічний фахівець виявить, що немає доступу до мережі у зв'язку з діями (бездіяльністю) абонента та проблема знаходиться в квартирі/будинку абонента, в такому випадку, Вам потрібно буде сплатити за виклик фахівця та за ремонт.

6. Якщо проблема знаходиться за межами квартири/будинку абонента, Компанія усуне несправність безкоштовно.

7. У разі, якщо усунення проблеми зайняло більше 72 годин з моменту подачі заявки, Ви можете звернутися до абонентської служби (технічної підтримки) для виконання перерахунку.

8. Як правило усунення несправності займає значно менше часу.

Останні новини
до блога
27.09.2022
Вакансії
Відкрита вакансія!

Спеціаліст по підключенню до мережі інтернет і телебачення.

читати далі
27.09.2022
Новини
Зміна банківських реквізитів

Зміна банківських реквізитів для оплати послуг

читати далі
13.09.2022
Інструкція
Ви спробували перезавантажити?

Чи замислювалися ви, як правильно потрібно перезавантажувати роутер...

читати далі
Цілодобова підтримка
+38(044) 277-4-277
розробка і підтримка koval.dev