Не працює Інтернет, що робити?

новини

Як за декілька кроків, можна відновити доступ до мережі, не витрачаючи час на дзвінок в технічну підтримку.

1. Перевірте фізичне підключення кабелю для мережевого адаптеру на пристрої.

2. Відключіть програми типу Брандмауер Windows, Firewall, антивіруси та інше ПЗ, призначене для захисту від хакерських атак в мережі Інтернет.

3. Перевірте стан вашого рахунку через особистий кабінет, і якщо баланс на рахунку позитивний, зателефонуйте в службу технічної підтримки за номером телефону, що вказаний на сайті. Наші фахівці допоможуть вирішити проблему.

4. Якщо оператору не вдається вирішити проблему, в такому випадку формується заявка на виклик фахівця.

5. Якщо технічний фахівець виявить, що немає доступу до мережі у зв'язку з діями (бездіяльністю) абонента та проблема знаходиться в квартирі/будинку абонента, в такому випадку, Вам потрібно буде сплатити за виклик фахівця та за ремонт.

6. Якщо проблема знаходиться за межами квартири/будинку абонента, Компанія усуне несправність безкоштовно.

7. У разі, якщо усунення проблеми зайняло більше 72 годин з моменту подачі заявки, Ви можете звернутися до абонентської служби (технічної підтримки) для виконання перерахунку.

8. Як правило усунення несправності займає значно менше часу.

Останні новини
до блога
09.09.2021
Новини
Розіграш на сторінці Newtelecom в Facebook

Безкоштовний доступ до мережі Інтернет на 12 місяців, 6 місяців та 3 місяці. Всього 10 переможців. Старт - 10.09.2021 року

читати далі
30.07.2021
Акції
Підключай та горя не знай

Безкоштовне підключення та знижка -30% на будь-який тарифний план, протягом 6 місяців.

читати далі
29.07.2021
Акції
Пора до школи!

Телефонуй та залишай заявку на підключення з 1 серпня по 30 вересні та отримай знижку в розмірі 30% на тарифні плани!

читати далі
Цілодобова підтримка
+38(044) 277-4-277
розробка і підтримка koval.dev