Як за декілька кроків, можна відновити доступ до мережі, не витрачаючи час на дзвінок в технічну підтримку.
1. Перевірте фізичне підключення кабелю для мережевого адаптеру на пристрої.
2. Відключіть програми типу Брандмауер Windows, Firewall, антивіруси та інше ПЗ, призначене для захисту від хакерських атак в мережі Інтернет.
3. Перевірте стан вашого рахунку через особистий кабінет, і якщо баланс на рахунку позитивний, зателефонуйте в службу технічної підтримки за номером телефону, що вказаний на сайті. Наші фахівці допоможуть вирішити проблему.
4. Якщо оператору не вдається вирішити проблему, в такому випадку формується заявка на виклик фахівця.
5. Якщо технічний фахівець виявить, що немає доступу до мережі у зв'язку з діями (бездіяльністю) абонента та проблема знаходиться в квартирі/будинку абонента, в такому випадку, Вам потрібно буде сплатити за виклик фахівця та за ремонт.
6. Якщо проблема знаходиться за межами квартири/будинку абонента, Компанія усуне несправність безкоштовно.
7. У разі, якщо усунення проблеми зайняло більше 72 годин з моменту подачі заявки, Ви можете звернутися до абонентської служби (технічної підтримки) для виконання перерахунку.
8. Як правило усунення несправності займає значно менше часу.
Вітаємо з прийдешніми новорічними святами
читати даліСьогодні ми відзначаємо важливу дату, коли Україна здобула незалежність і свободу.
читати далі