Не працює Інтернет, що робити?

новини

Як за декілька кроків, можна відновити доступ до мережі, не витрачаючи час на дзвінок в технічну підтримку.

1. Перевірте фізичне підключення кабелю для мережевого адаптеру на пристрої.

2. Відключіть програми типу Брандмауер Windows, Firewall, антивіруси та інше ПЗ, призначене для захисту від хакерських атак в мережі Інтернет.

3. Перевірте стан вашого рахунку через особистий кабінет, і якщо баланс на рахунку позитивний, зателефонуйте в службу технічної підтримки за номером телефону, що вказаний на сайті. Наші фахівці допоможуть вирішити проблему.

4. Якщо оператору не вдається вирішити проблему, в такому випадку формується заявка на виклик фахівця.

5. Якщо технічний фахівець виявить, що немає доступу до мережі у зв'язку з діями (бездіяльністю) абонента та проблема знаходиться в квартирі/будинку абонента, в такому випадку, Вам потрібно буде сплатити за виклик фахівця та за ремонт.

6. Якщо проблема знаходиться за межами квартири/будинку абонента, Компанія усуне несправність безкоштовно.

7. У разі, якщо усунення проблеми зайняло більше 72 годин з моменту подачі заявки, Ви можете звернутися до абонентської служби (технічної підтримки) для виконання перерахунку.

8. Як правило усунення несправності займає значно менше часу.

Останні новини
до блога
19.04.2025
Новини
З Великоднем!

Вітаємо з світлим святом

читати далі
14.03.2025
Новини
Оновлення тарифів в багатоповерхових будинках

З 01.04.2025 зміни в тарифних планах

читати далі
23.12.2024
Новини
З Різдвом Христовим та Новим 2025 роком!

Вітаємо з прийдешніми новорічними святами

читати далі
Цілодобова підтримка
+38(044) 277-4-277
розробка і підтримка koval.dev