Як за декілька кроків, можна відновити доступ до мережі, не витрачаючи час на дзвінок в технічну підтримку.
1. Перевірте фізичне підключення кабелю для мережевого адаптеру на пристрої.
2. Відключіть програми типу Брандмауер Windows, Firewall, антивіруси та інше ПЗ, призначене для захисту від хакерських атак в мережі Інтернет.
3. Перевірте стан вашого рахунку через особистий кабінет, і якщо баланс на рахунку позитивний, зателефонуйте в службу технічної підтримки за номером телефону, що вказаний на сайті. Наші фахівці допоможуть вирішити проблему.
4. Якщо оператору не вдається вирішити проблему, в такому випадку формується заявка на виклик фахівця.
5. Якщо технічний фахівець виявить, що немає доступу до мережі у зв'язку з діями (бездіяльністю) абонента та проблема знаходиться в квартирі/будинку абонента, в такому випадку, Вам потрібно буде сплатити за виклик фахівця та за ремонт.
6. Якщо проблема знаходиться за межами квартири/будинку абонента, Компанія усуне несправність безкоштовно.
7. У разі, якщо усунення проблеми зайняло більше 72 годин з моменту подачі заявки, Ви можете звернутися до абонентської служби (технічної підтримки) для виконання перерахунку.
8. Як правило усунення несправності займає значно менше часу.
Сьогодні ми відзначаємо важливу дату, коли Україна здобула незалежність і свободу.
читати даліЗ 01.08.2024 зміни в тарифних планах
читати далі